Servicekosten

Waarom ontvang ik de afrekening niet al in januari? +-

Dan zijn nog niet alle facturen van de leveranciers binnen. Deze zijn nodig om de afrekening op te stellen. Vervolgens moet voor elk complex per woning een eindafrekening gemaakt worden en moet het nieuwe maandbedrag worden berekend.

Per wanneer betaal ik mijn nieuwe maandbedrag? +-

De nieuwe maandbedragen voor de servicekosten gelden vanaf 1 juli van het lopende jaar. Voor de stookkosten geldt echter dat het eventueel aangepaste maandbedrag ingaat de maand nadat u van ons de afrekening  heeft ontvangen .

Ik ben vorig jaar verhuisd. Hoe worden dan de servicekosten afgerekend? +-

Als u in het afgelopen jaar bent verhuisd, betaalt u voor uw voormalige woning alleen de periode dat u de woning heeft gehuurd. De afrekening kan bij een verhuizing in vorige jaar pas in het nieuwe jaar gemaakt worden, omdat dan pas de werkelijke kosten bekend zijn.

Kan ik zelf bepalen hoe hoog het maandbedrag van de stookkosten moet worden? +-

U kunt uw maandbedrag naar eigen inzicht aanpassen en ontvangt hiervan van de woonspecialist een schriftelijke bevestiging. Het maandbedrag wordt echter vastgesteld op basis van de werkelijke kosten van het voorgaande jaar. Houdt u er rekening mee dat bijvoorbeeld het verlagen van het maandbedrag tot gevolg kan hebben dat u een hoge eindafrekening ontvangt, die in één keer betaald moet worden.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb over de afrekening? +-

Als  u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met onze afdeling Wonen. De woonspecialisten zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 08.30 – 12.00 uur op telefoonnummer 071 - 365 11 00. Ook kunt u uw vragen sturen naar info@noordwijkse-woningstichting.nl.

Laatst gewijzigd: 10-11-2015

Staat uw vraag er niet bij?

Staat uw vraag er niet bij? Gebruik de zoekfunctie of neem contact met ons op.