Klachten en overlast

Ik wil een klacht indienen over een medewerker die mij slecht geholpen heeft. +-

U kunt uw klacht schriftelijk melden t.a.v. de manager (Wonen/Financiën/Vastgoed ) van de NWS. U kunt dit op de volgende manieren doen:

 

Ik heb last van de katten van mijn buren, ze doen hun behoefte waar ze willen. Wat kan ik hier aan doen? +-

Dit soort klachten kunt u schriftelijk melden door middel van een Formulier melding overlast. De woonspecialist zal uw klacht in behandeling nemen en u hier binnen 14 dagen een reactie op geven.

Ik heb last van mijn buurman. Hij loopt de hele dag te schreeuwen en er komen ook rare typjes hier over de vloer. Wat gaan jullie hier aan doen? +-

Dit soort klachten kunt u schriftelijk melden door middel van een Formulier melding overlast. De woonspecialist zal uw klacht in behandeling nemen en u hier binnen 14 dagen een reactie op geven.

Laatst gewijzigd: 13-10-2015

Staat uw vraag er niet bij?

Staat uw vraag er niet bij? Gebruik de zoekfunctie of neem contact met ons op.