KWH-label

Uw garantie op zorgeloos huren

  • U wordt snel geholpen aan de telefoon…
  • U kunt de juiste informatie vinden op de website…
  • U hoeft niet de hele dag te wachten op een monteur…
  • Uw klacht wordt serieus genomen…

… want de Noordwijkse Woningstichting werkt met het KWH-Huurlabel

logo kwhHet is voor ons belangrijk dat u als klant tevreden bent over onze dienstverlening. We willen graag weten wat we goed doen, maar ook wat volgens u beter kan. Het KWH, kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, onderzoekt dit. Vinden veel klanten dat wij het goed doen, dan krijgen wij het keurmerk KWH-Huurlabel. 

Uw mening is belangrijk

Het KWH-Huurlabel onderzoekt alle zaken waar u als klant van de corporatie mee te maken kunt krijgen. Een aantal voorbeelden:

  • Is de informatie over het betalen van de huur makkelijk te vinden?
  • Belt de corporatie u op verzoek terug?
  • Kunt u reparaties eenvoudig melden?

KWH stuurt vragenlijsten naar onze klanten om hun mening te vragen. Misschien heeft u ook een vragenlijst ingevuld? Ook kijken ze of we de telefoon snel opnemen en u goed te woord staan. En checken ze of we u goed en duidelijk informeren, bijvoorbeeld via onze website. 

Keurmerk KWH-Huurlabel

Uit het onderzoek komen rapportcijfers. Een deskundige en onafhankelijke commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed, dan verdient de corporatie het keurmerk KWH-Huurlabel.

Wij hebben dit KWH-Huurlabel en daar zijn we trots op. Betekent dit dat we niets meer hoeven te doen? Nee. KWH onderzoekt namelijk regelmatig of onze klanten tevreden zijn. En dus of wij het keurmerk mogen behouden. Op deze manier weten wij steeds wat we goed doen en wat er beter kan in onze dienstverlening aan u. 

Bent u toch niet tevreden?

Werken met het KWH-Huurlabel wil niet zeggen dat alles perfect verloopt. Misschien bent u ergens ontevreden over? Laat het ons weten. Zo kunnen wij verder verbeteren.

Laatst gewijzigd: 13-10-2015

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over het keurmerk KWH-Huurlabel?