Klantportaal Mijn NWS wordt Mijn Stek

Op de achtergrond wordt al enige tijd gewerkt aan een nieuw ICT-systeem voor de fusiecorporatie Noordwijkse Woningstichting/Stek. Dit heeft ook effect op het klantportaal ‘Mijn NWS’. Vanaf zaterdag 13 juni 2020 is Mijn NWS niet meer beschikbaar. Op woensdag 1 juli nemen we een vernieuwd klantportaal in gebruik: Mijn Stek, bereikbaar via de website van Woonstichting Stek. Wij zijn tot deze datum wel gewoon telefonisch en via e-mail bereikbaar.

Met het vernieuwde klantportaal Mijn Stek kunnen alle huurders van de fusiecorporatie vanaf 1 juli veel zaken snel en gemakkelijk online regelen. Ook de website is tegen die tijd compleet vernieuwd.

Huurders van de NWS/Stek loggen met ingang van 1 juli ook in op Mijn Stek. Zij behouden de inloggegevens die zij nu ook gebruiken. Hoewel het portaal in de nieuwe huisstijl van Stek is vormgegeven, zullen gebruikers in de werking nog veel herkennen van het huidige portaal.

Gepubliceerd: