Reparatieverzoek

Wilt u iets aan uw woning laten repareren? Doe dan een reparatieverzoek. Hier leest u hoe dat gaat.

Heeft u een serviceabonnement?

In het overzicht ‘Serviceabonnement – Wie betaalt wat?' ziet u of de reparatie voor rekening van de Noordwijkse Woningstichting is of onder uw serviceabonnement valt. Als dat niet zo is, dan moet u de reparatie zelf doen of laten doen door een vakman.
Valt de reparatie onder het serviceabonnement, maar heeft u zo’n abonnement niet? U kunt zich alsnog aanmelden via het formulier aanvraag serviceabonnement.

Hoe meldt u een reparatieverzoek?

U kunt uw reparatieverzoek op verschillende manieren melden:

  • Bel ons: 071 – 365 11 00.
  • Stuur een e-mail naar reparatieverzoek@noordwijkse-woningstichting.nl.
  • Meld uw reparatieverzoek persoonlijk bij ons aan de balie
  • Meld uw reparatieverzoek via Mijn NWS. Via Mijn NWS kunt u de datum en het tijdstip aangeven waarop het u schikt! De inlogcode voor Mijn NWS is in januari 2015 naar alle huurders verzonden. Niet ontvangen of niet meer in uw bezit? Neem contact op met de NWS.

Wat gebeurt er nadat u uw reparatieverzoek heeft gemeld?

Onze medewerkers nemen contact met u op om een afspraak met u te maken. In overleg wordt een datum en tijdsblok van twee uur afgesproken waarbinnen de onderhoudsmedewerker bij u thuis komt om de reparatie uit te voeren. Uw afspraak kan worden ingepland tussen 08.00 - 11.00, tussen 11.00 - 12.30 uur, tussen 13.00 - 15.00 uur of tussen 15.00 - 16.30 uur. Zo hoeft u niet lang thuis te blijven.

Noodsituaties buiten kantooruren

Voor urgente technische storingen en calamiteiten die niet de cv-installatie of glasschade betreffen en niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u buiten kantooruren bellen naar firma Intertel, telefoon 070 - 324 44 55.

Glasschade

Als u via de NWS verzekerd bent tegen glasschade, kunt u deze schade melden via het speciale telefoonnummer van de Glaslijn: 0900 - 20 40 444.

Storing CV-installatie

Uitgebreide informatie over wat u moet doen bij storingen aan uw cv-installatie vindt u op de pagina Storingen CV-installaties.

Liftstoring

Liftstoringen kunnen worden doorgegeven aan Astralift BV. Astralift is telefonisch bereikbaar onder nummer 079 - 8200092.
Er staan ook aanwijzingen in de lift die u kunt volgen.

Sleutels

Het overkomt iedereen wel eens. De deur achter je dicht en de sleutel nog binnen. Het is handig om voor die gevallen een reservesleutel in bewaring te geven bij iemand die u vertrouwt. Maar mocht het toch misgaan, wat doe je dan? De NWS heeft geen kopieën van huissleutels en mag die ook niet haar bezit hebben. Mocht u tijdens kantooruren uw huis niet in kunnen, dan kan een van onze technische mensen desnoods het slot forceren. De kosten hiervoor komen voor uw rekening. Afhankelijk van het type slot zal dit rond de € 70,- zijn.

Buiten kantooruren kunt u hiervoor contact opnemen met de firma Intertel: 070 - 324 44 55. Ook in deze gevallen zijn de kosten voor rekening van de huurder.

Laatst gewijzigd: 04-07-2017

Mijn NWS

Regel uw zaken online in het huurdersportaal