Storingen

Centrale verwarming

U kunt storingen aan uw cv telefonisch rechtstreeks melden bij Bonarius Service (7 dagen per week, 24 uur per dag): 088 - 115 13 13.

Wordt een storing niet volgens afspraak opgelost of worden er geen noodvoorzieningen geregeld, dan vragen wij u de NWS te informeren. Als de NWS constateert dat de geleverde kwaliteit niet voldoende is, dan is Bonarius verplicht binnen een termijn van 24 uur de geconstateerde gebreken te herstellen. Dit gaat In overleg.

Natuurlijk mag u correct gedrag verwachten van de monteurs. De firma Bonarius werkt met de “Gedragscode werken in bewoonde woningen”. 

  • Calamiteiten: bij onverwachte gebeurtenissen die schade of gevaar kunnen veroorzaken moet binnen 0,5 uur een monteur aanwezig zijn om de storing op te lossen.
  • Urgent: bij uitval van cv-installatie (1 oktober t/m 30 april), lekkage van cv-installatie, uitval warm tapwatervoorziening, potentieel gevaar veiligheid/gezondheid/milieu en medische indicatie bewoner moet maximaal binnen 4 uur een monteur ter plaatse zijn om de problemen te verhelpen.
  • Niet-urgent: Alle overige storingen worden de volgende werkdag opgepakt. 

 

Lift

Bij onze leverancier Astralift  kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag storingen aan de lift melden. Hiervoor kunt u de speciaal daarvoor geïnstalleerde spreekluisterverbinding gebruiken. Deze spreekluisterverbinding is in iedere NWS-lift aanwezig. Als het om een Astralift gaat, hangt het telefoonnummer ook in de lift.

  • Bent u opgesloten? Geen zorg, er zal iemand binnen 1 uur aanwezig zijn.
  • Is de lift buiten gebruik? Dan zal er binnen 4 uur naar gekeken worden.

In geval van een storing bel Astralift op het volgende nummer: 079 - 820 00 92

Laatst gewijzigd: 20-08-2018

Gebruikershandleiding

Op zoek naar een handleiding voor uw CV of afzuigkap?