Storingen

Lift

Bij onze leverancier Astralift  kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag storingen aan de lift melden. Hiervoor kunt u de speciaal daarvoor geïnstalleerde spreekluisterverbinding gebruiken. Deze spreekluisterverbinding is in iedere NWS-lift aanwezig. Als het om een Astralift gaat, hangt het telefoonnummer ook in de lift.

  • Bent u opgesloten? Geen zorg, er zal iemand binnen 1 uur aanwezig zijn.
  • Is de lift buiten gebruik? Dan zal er binnen 4 uur naar gekeken worden.

In geval van een storing bel Astralift op het volgende nummer: 079 - 820 00 92

 

Centrale verwarming

U kunt storingen aan uw cv per telefoon of per e-mail rechtstreeks bij Bonarius melden (7 dagen per week, 24 uur per dag).

De afspraak is dat Bonarius binnen de maximale responstijd (de tijd tussen de melding  en de komst van de monteur) begint met het oplossen van de storing. 

Wordt een storing niet volgens afspraak opgelost of worden er geen noodvoorzieningen geregeld, dan vragen wij u de NWS te informeren. Als de NWS constateert dat de geleverde kwaliteit niet voldoende is, dan is Bonarius verplicht binnen een termijn van 24 uur de geconstateerde gebreken te herstellen. Dit gaat In overleg.

Natuurlijk mag u correct gedrag verwachten van de monteurs. De firma Bonarius werkt met de “Gedragscode werken in bewoonde woningen”. 

  • Calamiteiten: Onverwachte gebeurtenissen die schade of gevaar kunnen veroorzaken worden in 0,5 uur opgelost. 
  • Urgent: Voor uitval van cv-installatie (1 oktober t/m 30 april), lekkage van cv-installatie, uitval warm tapwatervoorziening, potentieel gevaar veiligheid/gezondheid/milieu en medische indicatie bewoner wordt maximaal in 4 uur opgelost.
  • Niet-urgent: Alle overige storingen worden de volgende werkdag opgelost. 

In geval van een storing bel Bonarius op het volgende nummer: 088 - 1151313

Laatst gewijzigd: 05-11-2015

Gebruiksershandleiding

Op zoek naar een handleiding voor uw CV of afzuigkap?