Schade

Schade aan uw woning kan gebeuren, een ongeluk zit in een klein hoekje. De vraag is wie verantwoordelijk is en wie de rekening betaalt. Het antwoord op deze vraag kan per situatie verschillen, want schade kan door verschillende oorzaken ontstaan. In de folder Schade aan de woning leggen wij uit wie verantwoordelijk is voor welke schade. Het risico dat u schade aan uw woning zelf moet betalen kunt u afdekken door het afsluiten van verzekeringen.

Reparatieverzoeken aan NWS

Indien u schade heeft aan uw woning, zoals lekkage en storingen, kunt u van maandag t/m donderdag van 08.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur contact met ons opnemen via telefoonnummer: 071 – 365 11 00. Buiten deze uren kunt u een e-mail sturen aan: reparatieverzoek@noordwijkse-woningstichting.nl.

Calamiteiten binnen kantooruren

Uitsluitend voor spoedeisende reparatieverzoeken kunt u binnen de overige kantooruren ons algemene telefoonnummer 071 – 365 11 00 bellen.

Calamiteiten buiten kantooruren

Voor urgente technische storingen en calamiteiten die niet de cv-installatie of glasschade betreffen en niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u buiten kantooruren bellen naar firma Intertel, telefoon 070 – 324 44 55.

Glasschade

Indien u via de NWS verzekerd bent tegen glasschade, dan kunt u bij schade deze bij ons melden. Buiten kantooruren kunt u in spoedeisende gevallen bellen met het speciale telefoonnummer 0900 - 20 40 444. Dit betreft uitsluitend schade aan het glas aan de buitenzijde van de woning. Let op het volgende: bij flatwoningen is vaak een deel van de glasverzekering bij de servicekosten opgenomen, maar dit is uitsluitend voor het glas van de collectieve ruimten.

Storing cv-installatie

Bij storingen aan uw cv-installatie kunt u contact opnemen met het bedrijf dat het onderhoud van uw installatie verzorgt. Zie hiervoor de meest recente sticker op uw cv-ketel. Huurders met een service-abonnement kunnen tijdens kantooruren, uitsluitend via de NWS, verzoeken om het water in de cv-installatie bij te vullen via telefoonnummer 071 - 365 11 00. Meer informatie over storingen aan de cv-installatie vind u hier.

Sleutels!

Het overkomt iedereen wel eens. De deur achter je dicht en de sleutel nog binnen. Wat doe je dan? De NWS heeft geen kopieën van huissleutels en mag die ook niet haar bezit hebben. Mocht u tijdens kantooruren uw huis niet in kunnen, dan kan een van onze technische mensen desnoods het slot forceren. De kosten hiervoor komen voor uw rekening.

Buiten kantooruren dient u zelf een bedrijf hiervoor in te schakelen. Ook hiervoor zijn de kosten voor eigen rekening van de huurder. De NWS adviseert daarom om een reservesleutel bij vertrouwde bekenden of familie in bewaring te geven.

Laatst gewijzigd: 05-11-2015

Mijn NWS

Regel uw zaken online in het huurdersportaal