Melden van reparaties

Reparatieverzoeken/ schade 

Tijdens kantoortijden (bij voorkeur 's ochtends in verband met snelle afhandeling):

  • Telefonisch: Maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 16.30 uur.  Vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur.
  • Aan de balie: Maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 12.00 uur. Vrijdagmorgen na afspraak.
  • Per e-mailreparatieverzoek@noordwijkse-woningstichting.nl
  • Via Mijn NWS: In ons huurdersportaal kunt u uw reparatieverzoek inplannen op de datum en het tijdstip dat het u schikt. Geen inlogcode? Bel of mail naar de NWS. 

Calamiteiten

Voor alle urgente storingen kunt u bellen naar: Intertel 070 - 324 44 55.

Glasschade

Als u via de NWS verzekerd bent tegen glasschade: Glaslijn: 0900 - 20 40 444.

Storing cv-installaties:

Voor alle cv-ketels die niet meer in de garantieperiode vallen: Bonarius Service: 020 - 407 49 49.
Voor alle cv-ketels die nog wel in een garantieperiode vallen: zie de pagina Storingen.

Liftstoringen:

Storingen kunt u doorgeven aan Astralift: 079 - 8200092.

Bewoners die onder een Vereniging van Eigenaren vallen (Raadhuisstraat/Heilige Geestweg en Weteringpoort) kunnen bellen naar Thyssen Krupp 0800 - 247 36 50.

 

Laatst gewijzigd: 04-07-2017

Mijn NWS

Regel uw zaken online in het huurdersportaal